• 03-05-2026, 23:10:16
    #10
    baristuran0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kargosu kesintisi vergisi trendyolun saçma sapan uyduruk kesintilerini de hesaba katarsak bence ürün başı max 50 60₺ kazanıyodur
    ne 50 60 ı En az -60-70 zararda.
  • 03-05-2026, 23:15:25
    #11
    Kargoyu satıcıdan mı çıkıyor alıcı da ödüyor 50 lira kargo , 300 lira altındaki ürünlerde.
  • 03-05-2026, 23:30:50
    #12
    canlar siz nasıl bi yerde yaşıyonuz. bunlar antep malı yani bedava. bedava olan bişeyi nasıl yasal hale getirirsin.
  • 03-05-2026, 23:43:02
    #13
    çok sebep çıkar. fabrikayla anlaşmıştır alıp satıyordur, toptancısıdır satıyordur, kargoyla özel anlaşma yapmıştır satıyordur, kar etmeden sadece profil yükseltmek için ucuza satıyordur, elinde kusurlu veya iade ürünler vardır belli stoğu bitene kadar ucuza satıyordur.
    yani kısacası her türlü fırıldak var bu sitelerde.
  • 04-05-2026, 02:04:57
    #14
    komisyon kampanyası ile satışa çıkmıştır, tahminim komisyon 2-3 arası bir şeydir, 50₺ kdv dahil alışı olsa kargo barem altında zaten, trendyol express ile gönderse, ortalama 11-12₺ net kârı var bu satıştan, bu kâra değer mi değmez mi orası herkesin kendi bileceği iş, kimisi takipçi kasmak için, kimisi yorum için, kimisi sürümden kazanmak, kimisi stok fazlasını eritmek için yapıyor, hesaplama yapmak için kendi web sitemizde trendyol kar komisyon hesaplama aracını kullanarak siz de test edebilirsiniz; https://olaybuiste.com/trendyol-kar-hesaplama/
  • 04-05-2026, 10:44:55
    #15
    120 liranın her yeri kar olsa adam günde 20-30 anca satıyordur. o da zaten mala bağladığı para , yaşadığı stresten çıkıyordur
  • 04-05-2026, 10:51:15
    #16
    Bu ürün %100 olarak zarar ediyor ha belki hesap kitap bilmiyor ya da başka birşeyin peşinde biz bunlar yüzünden eticaretten el ayak çektik
  • 04-05-2026, 17:48:34
    #17
    money laundering bence
  • 04-05-2026, 22:35:42
    #18
    1 tır mal çekiyorlar 3-5 TL ye geliyor tanesi