Adoss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkese merhabalar...

(görseldeki ürünün kategorisiyle alakam yok.)

bir ürünü pazaryerinde 120-130 TL veya benzer bir fiyata satmanın mantığı nedir?

eğer bu fiyatlarda ürün satan arkadaşlarımız düşüncelerini paylaşabilirse mutlu olurum.
Bu ürünü geçen ay 39 tlye satın aldım maksimum 17 25 tl arasında satın alıyorlar 30 tl komisyon 40 tl kargo 11 tl hizmet bedeli 25 tl vergileri çıkıyor 5-6 tl kar ediyorlar fakat sepet satış hesap trafiği kasmak amaç bi dönem kendim de yaptım