Bugün bir arkadaşım bir pazaryerinden 40 TL'ye Windows 11 lisans + Ofis lisansını 40 TL'ye almış, faturasını gösterdi, bildiğim kadarıyla forumda bayilere bile bu fiyata gelmiyordur, üstelik fatura kesmiş kdv var, pazaryeri komisyonu vs. var. %100 kar olsa bile bu amelilği yapmaya değer mi, fatura için harcadığın kontüre değmez ne bileyim bende akıl erdiremedim...