• 16-04-2026, 18:09:11
    #1
    Artık benzeri sitelerde de çabalamayacağım için LinkedIn-Instagram(bir süre) ve tüm platformlardaki(kalıcı) mağazalarımı/hesaplarımı kapatıyorum çünkü değmiyor, doğrusuyla yanlışıyla farklı bir modeli benimseyeceğim.

    Bu kararı almakta muhtemelen çok geç kaldım ama geç olsun güç olmasın diyerek yürürlüğe geçireceğim, enteresan sorular soran insanlarla iletişim kurmayacağım, daha da önemlisi; artık fiyat teklifleri(uluslararası standartlardaki kalitede sunum) vermeyeceğim çünkü bu süreç benim artık çok yorucu/yıpratıcı olmaya başladı. Bazı projelerde 18 sayfa değerlendirme ve farklı senaryoları içeren raporlar sunuyordum, çok amaçsız ama kurumsal kökenli olduğum ve ulusal/uluslararası projelerde çalıştığım için alışkanlık...

    Muhtemelen, yurt içindeki tüm faaliyetleri sonlandıracağım. O zamana kadar yalnızca ciddi projelerden/insanlardan gelen mesaj ve aramalara cevap vereceğim, dolayısıyla, PM atılacaksa şartım budur; neyi istediğinizi, neyi hedeflediğinizi bilmek zorundasınız.

    (Proje fiyat teklif sunumu isteyenlere ise bu konuyu göndereceğim, yine de isterse ücretli sunacağım; tüm meslektaşlarıma/uzmanlara bunu öneriyorum artık.)

    Allah büyüktür, rızık veren Allah'tır; Allah utandırmasın inşAllah. Hakkımda hayırlısını nasip eylesin.

    Fikirlerinizi belirtebilirsiniz, yaşadıklarınızı anlatabilirsiniz çünkü biliyorum ki bir çoğunuz bu noktadasınız.
  • 16-04-2026, 18:12:05
    #2
    18 sayfa rapor bizim insanımıza çok hocam. 1 sayfa da çok yarısı kadarını yapacaksın
  • 16-04-2026, 18:15:24
    #3
    mhalit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    18 sayfa rapor bizim insanımıza çok hocam. 1 sayfa da çok yarısı kadarını yapacaksın
    En yakın dostum, iş arkadaşım da yıllardır söylüyor ama alışkanlıklar işte hocam; yapmışken yapayım diyordum, bugünlere kadar.
  • 16-04-2026, 18:20:12
    #4
    Bir dönem e-ticaret danışmanlığı yaptım. Forumda ve reel çevrede güzel işler yaptık çalıştığım herkesi memnun ettim.
    Fakat bir süre sonra yeter nereye kadar başkalarının projelerini güçlendireceksin yeter kendi işini kur artık seviyesine geldim ve tamamen tüm danışmanlık işlerimi sonlandırdım ve kendi projemi kurdum 6 yıl önce ve iyi ki bu kararı aldım.
    Danışmanlıkta iyi para var fakat karşındaki kişinin yarattığı yorgunluk nedeniyle parayı bir süre sonra o parayı istemiyorsun.
    Muhtemelen benim girdiğim düşünceler içerisindesiniz. Umarım içinizdeki tohum bir gün ağaç olup meyvesini yersiniz.
  • 16-04-2026, 18:22:46
    #5
    emreseokarya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En yakın dostum, iş arkadaşım da yıllardır söylüyor ama alışkanlıklar işte hocam; yapmışken yapayım diyordum, bugünlere kadar.
    Arkadaşın doğruyu söylemiş hatta 1 sayfa yapacaksın ya 18 sayfa parası alacaksın bak senden kıymetlisi oluyor mu o zaman
  • 16-04-2026, 18:25:58
    #6
    ByPowerfuL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir dönem e-ticaret danışmanlığı yaptım. Forumda ve reel çevrede güzel işler yaptık çalıştığım herkesi memnun ettim.
    Fakat bir süre sonra yeter nereye kadar başkalarının projelerini güçlendireceksin yeter kendi işini kur artık seviyesine geldim ve tamamen tüm danışmanlık işlerimi sonlandırdım ve kendi projemi kurdum 6 yıl önce ve iyi ki bu kararı aldım.
    Danışmanlıkta iyi para var fakat karşındaki kişinin yarattığı yorgunluk nedeniyle parayı bir süre sonra o parayı istemiyorsun.
    Muhtemelen benim girdiğim düşünceler içerisindesiniz. Umarım içinizdeki tohum bir gün ağaç olup meyvesini yersiniz.
    Bu söyledikleriniz çok doğru, üstelik insanları zengin(göreceli) ederken biz sadece maaşlı çalışan gibi kalıyoruz.

    Çok haklısınız, tam olarak o noktadayım. Aklımda bazı projeler var, birkaç yabancı menşeili projeyi daha Allah'ın izniyle kabul ettikten sonra kesinlikle kendi projelerime yönelmek istiyorum.

    mhalit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşın doğruyu söylemiş hatta 1 sayfa yapacaksın ya 18 sayfa parası alacaksın bak senden kıymetlisi oluyor mu o zaman
    Evet, o hep haklıdır . Bir de ben kurumsal iletişim prensiplerine uygun diyalog kuruyorum, ben konuyu 2 paragraf ile detaylıca anlatırken; "gel hacı hallederiz" diyen kişiyle ticaret yapıyorlar; o konuda da bana hep kısa kısa yaz, kendini yorma der
  • 16-04-2026, 18:32:14
    #7
    emreseokarya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu söyledikleriniz çok doğru, üstelik insanları zengin(göreceli) ederken biz sadece maaşlı çalışan gibi kalıyoruz.

    Çok haklısınız, tam olarak o noktadayım. Aklımda bazı projeler var, birkaç yabancı menşeili projeyi daha Allah'ın izniyle kabul ettikten sonra kesinlikle kendi projelerime yönelmek istiyorum.



    Evet, o hep haklıdır . Bir de ben kurumsal iletişim prensiplerine uygun diyalog kuruyorum, ben konuyu 2 paragraf ile detaylıca anlatırken; "gel hacı hallederiz" diyen kişiyle ticaret yapıyorlar; o konuda da bana hep kısa kısa yaz, kendini yorma der

    Türkiye kurumsal konuşmaya da kurumsal iş yapmaya da müsait bir memleket değil hocam. İnsanoğlu olarak forumda da herkes kendini kandırabilir. Ben kurumsal iş yapıyorum kurumsal insanlara iş yapıyorum da diyebilir gün sonunda hallederiz e geliyorsa konu ortada kurumsallık adına bişey kalmamıştır
  • 16-04-2026, 18:34:46
    #8
    mhalit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye kurumsal konuşmaya da kurumsal iş yapmaya da müsait bir memleket değil hocam. İnsanoğlu olarak forumda da herkes kendini kandırabilir. Ben kurumsal iş yapıyorum kurumsal insanlara iş yapıyorum da diyebilir gün sonunda hallederiz e geliyorsa konu ortada kurumsallık adına bişey kalmamıştır
    Maalesef öyle hocam, haklısınız, olay "kral bak şimdi" muhabbetine kadar gidiyor önünde sonunda, acı tecrübelerle gördük—yaşadık