Bir dönem e-ticaret danışmanlığı yaptım. Forumda ve reel çevrede güzel işler yaptık çalıştığım herkesi memnun ettim.
Fakat bir süre sonra yeter nereye kadar başkalarının projelerini güçlendireceksin yeter kendi işini kur artık seviyesine geldim ve tamamen tüm danışmanlık işlerimi sonlandırdım ve kendi projemi kurdum 6 yıl önce ve iyi ki bu kararı aldım.
Danışmanlıkta iyi para var fakat karşındaki kişinin yarattığı yorgunluk nedeniyle parayı bir süre sonra o parayı istemiyorsun.
Muhtemelen benim girdiğim düşünceler içerisindesiniz. Umarım içinizdeki tohum bir gün ağaç olup meyvesini yersiniz.