mhalit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkiye kurumsal konuşmaya da kurumsal iş yapmaya da müsait bir memleket değil hocam. İnsanoğlu olarak forumda da herkes kendini kandırabilir. Ben kurumsal iş yapıyorum kurumsal insanlara iş yapıyorum da diyebilir gün sonunda hallederiz e geliyorsa konu ortada kurumsallık adına bişey kalmamıştır
Maalesef öyle hocam, haklısınız, olay "kral bak şimdi" muhabbetine kadar gidiyor önünde sonunda, acı tecrübelerle gördük—yaşadık