Bu söyledikleriniz çok doğru, üstelik insanları zengin(göreceli) ederken biz sadece maaşlı çalışan gibi kalıyoruz.
Çok haklısınız, tam olarak o noktadayım. Aklımda bazı projeler var, birkaç yabancı menşeili projeyi daha Allah'ın izniyle kabul ettikten sonra kesinlikle kendi projelerime yönelmek istiyorum.
Evet, o hep haklıdır

. Bir de ben kurumsal iletişim prensiplerine uygun diyalog kuruyorum, ben konuyu 2 paragraf ile detaylıca anlatırken; "gel hacı hallederiz" diyen kişiyle ticaret yapıyorlar; o konuda da bana hep kısa kısa yaz, kendini yorma der
Türkiye kurumsal konuşmaya da kurumsal iş yapmaya da müsait bir memleket değil hocam. İnsanoğlu olarak forumda da herkes kendini kandırabilir. Ben kurumsal iş yapıyorum kurumsal insanlara iş yapıyorum da diyebilir gün sonunda hallederiz e geliyorsa konu ortada kurumsallık adına bişey kalmamıştır