Ben de L şeklinde bir oyun masam vardı. Dün IKEA’dan Alex masa aldım, kurdum ve dünyanın en iyi masası olduğunu düşünüyorum.
Yaklaşık 10’a yakın farklı masam oldu ama Alex masa hem büyüklüğü (2 m) hem de 10 tane çekmecesi olmasıyla beni aldı, uzak diyarlara götürdü resmen.
Ayrıca aşırı, aşırı, aşırı derecede sağlam. Benim gibi tontik bir obezi bile taşıyor; o derece sağlam, siz düşünün sağlamlığını. Kesinlikle yeni masa alacaklara öneririm.
Yeni Oyuncu Masası Alacaklara Öneri
12
●430
- 17-02-2026, 10:50:24
- 17-02-2026, 10:52:30Hocam bi' de setup'ı paylaşsaydınız da göreydik bee
Hayırlı olsun bu arada
- 17-02-2026, 10:55:55Bu masadan bahsediyor sanırım, tek sıkıntısı genişliği az , ofiste server odası gibi kullanıyoruz kendisini


https://www.ikea.com.tr/urun/alex-be...asasi-59417619 - 17-02-2026, 10:58:41Siz isteyin yeter ki hocam. Kurulumunu tek başıma yaptığımdan beni biraz zorladı 😄firatatalay34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama benim gibi eli ayağı tutmayan sakar biri bile rahatlıkla kurabilir, öyle diyeyim. Masa aşırı sağlam, hem de aşırı aşırı sağlam.

- 17-02-2026, 11:02:42Evet hocam, ben de beyazını aldım; sonrasında boyamak istersem diye. Aklımda, yeni daireye çıkınca bunu L şeklinde yapmak var. Bir de monitör kolu denemelisiniz bence. Hem ortamı biraz daha derli toplu gösteriyor hem de 4. monitörü koyabilirsiniz.Wixir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben iki ayrı setup yaptığım için 2-2 ayırdım monitörlerimi ama dördünü de monitör koluyla kullandığımda, masa da hala kullanılacak alan oluyor, denemelisiniz. - 17-02-2026, 11:03:01sistem balkonda mıfrozenruzgar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-02-2026, 11:03:07Hoca Allah'tan kork. 3 tane monitör koymuşsun biri 32 inch. Hala genişliği az diyorsunWixir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


