• 17-02-2026, 10:50:24
    #1
    Ben de L şeklinde bir oyun masam vardı. Dün IKEA’dan Alex masa aldım, kurdum ve dünyanın en iyi masası olduğunu düşünüyorum.
    Yaklaşık 10’a yakın farklı masam oldu ama Alex masa hem büyüklüğü (2 m) hem de 10 tane çekmecesi olmasıyla beni aldı, uzak diyarlara götürdü resmen.
    Ayrıca aşırı, aşırı, aşırı derecede sağlam. Benim gibi tontik bir obezi bile taşıyor; o derece sağlam, siz düşünün sağlamlığını. Kesinlikle yeni masa alacaklara öneririm.
  • 17-02-2026, 10:52:30
    #2
    Hocam bi' de setup'ı paylaşsaydınız da göreydik bee
    Hayırlı olsun bu arada
  • 17-02-2026, 10:53:17
    #3
    ikea ürünleri güzel markus sandalyeside
  • 17-02-2026, 10:53:32
    #4
    gelincik masa diye geçiyor diye biliyorum.
    Bende alacaktım odam küçük olduğundan vazgeçtim.
  • 17-02-2026, 10:55:55
    #5
    We ❤️ Youtube
    Bu masadan bahsediyor sanırım, tek sıkıntısı genişliği az , ofiste server odası gibi kullanıyoruz kendisini


    https://www.ikea.com.tr/urun/alex-be...asasi-59417619
  • 17-02-2026, 10:58:41
    #6
    firatatalay34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bi' de setup'ı paylaşsaydınız da göreydik bee
    Hayırlı olsun bu arada
    Siz isteyin yeter ki hocam. Kurulumunu tek başıma yaptığımdan beni biraz zorladı 😄
    Ama benim gibi eli ayağı tutmayan sakar biri bile rahatlıkla kurabilir, öyle diyeyim. Masa aşırı sağlam, hem de aşırı aşırı sağlam.
  • 17-02-2026, 11:02:42
    #7
    Wixir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu masadan bahsediyor sanırım, tek sıkıntısı genişliği az , ofiste server odası gibi kullanıyoruz kendisini


    https://www.ikea.com.tr/urun/alex-be...asasi-59417619
    Evet hocam, ben de beyazını aldım; sonrasında boyamak istersem diye. Aklımda, yeni daireye çıkınca bunu L şeklinde yapmak var. Bir de monitör kolu denemelisiniz bence. Hem ortamı biraz daha derli toplu gösteriyor hem de 4. monitörü koyabilirsiniz.
    Ben iki ayrı setup yaptığım için 2-2 ayırdım monitörlerimi ama dördünü de monitör koluyla kullandığımda, masa da hala kullanılacak alan oluyor, denemelisiniz.
  • 17-02-2026, 11:03:01
    #8
    frozenruzgar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz isteyin yeter ki hocam. Kurulumunu tek başıma yaptığımdan beni biraz zorladı 😄
    Ama benim gibi eli ayağı tutmayan sakar biri bile rahatlıkla kurabilir, öyle diyeyim. Masa aşırı sağlam, hem de aşırı aşırı sağlam.
    sistem balkonda mı
  • 17-02-2026, 11:03:07
    #9
    Software Developer
    Wixir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu masadan bahsediyor sanırım, tek sıkıntısı genişliği az , ofiste server odası gibi kullanıyoruz kendisini


    https://www.ikea.com.tr/urun/alex-be...asasi-59417619
    Hoca Allah'tan kork. 3 tane monitör koymuşsun biri 32 inch. Hala genişliği az diyorsun