Evet hocam, ben de beyazını aldım; sonrasında boyamak istersem diye. Aklımda, yeni daireye çıkınca bunu L şeklinde yapmak var. Bir de monitör kolu denemelisiniz bence. Hem ortamı biraz daha derli toplu gösteriyor hem de 4. monitörü koyabilirsiniz.
Ben iki ayrı setup yaptığım için 2-2 ayırdım monitörlerimi ama dördünü de monitör koluyla kullandığımda, masa da hala kullanılacak alan oluyor, denemelisiniz.