Wixir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu masadan bahsediyor sanırım, tek sıkıntısı genişliği az , ofiste server odası gibi kullanıyoruz kendisini


https://www.ikea.com.tr/urun/alex-be...asasi-59417619
Evet hocam, ben de beyazını aldım; sonrasında boyamak istersem diye. Aklımda, yeni daireye çıkınca bunu L şeklinde yapmak var. Bir de monitör kolu denemelisiniz bence. Hem ortamı biraz daha derli toplu gösteriyor hem de 4. monitörü koyabilirsiniz.
Ben iki ayrı setup yaptığım için 2-2 ayırdım monitörlerimi ama dördünü de monitör koluyla kullandığımda, masa da hala kullanılacak alan oluyor, denemelisiniz.