firatatalay34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bi' de setup'ı paylaşsaydınız da göreydik bee
Hayırlı olsun bu arada
Siz isteyin yeter ki hocam. Kurulumunu tek başıma yaptığımdan beni biraz zorladı 😄
Ama benim gibi eli ayağı tutmayan sakar biri bile rahatlıkla kurabilir, öyle diyeyim. Masa aşırı sağlam, hem de aşırı aşırı sağlam.