Wixir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu masadan bahsediyor sanırım, tek sıkıntısı genişliği az , ofiste server odası gibi kullanıyoruz kendisini


https://www.ikea.com.tr/urun/alex-be...asasi-59417619
Hoca Allah'tan kork. 3 tane monitör koymuşsun biri 32 inch. Hala genişliği az diyorsun