Ben de L şeklinde bir oyun masam vardı. Dün IKEAdan Alex masa aldım, kurdum ve dünyanın en iyi masası olduğunu düşünüyorum.
Yaklaşık 10a yakın farklı masam oldu ama Alex masa hem büyüklüğü (2 m) hem de 10 tane çekmecesi olmasıyla beni aldı, uzak diyarlara götürdü resmen.
Ayrıca aşırı, aşırı, aşırı derecede sağlam. Benim gibi tontik bir obezi bile taşıyor; o derece sağlam, siz düşünün sağlamlığını. Kesinlikle yeni masa alacaklara öneririm.