• 17-02-2026, 11:05:19
    #10
    meksec adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sistem balkonda mı
    Yok hocam, 1+1’de yaşıyorum. Odaya 3D yazıcıları koydum; basım yaparken başım ağrıyor, kapısını kapatıp rahatlıyorum. O yüzden iki setup’ımı da salona kurdum. Allah’tan salonum baya büyük; şu an bile zar zor sığıyorum.
  • 17-02-2026, 11:05:34
    #11
    We ❤️ Youtube
    Bu monitörleri koyamıyorum mesela

  • 17-02-2026, 11:06:32
    #12
    Wixir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu monitörleri koyamıyorum mesela

    Hocam monitör kolu deneyin bence.
  • 17-02-2026, 13:52:33
    #13
    frozenruzgar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok hocam, 1+1’de yaşıyorum. Odaya 3D yazıcıları koydum; basım yaparken başım ağrıyor, kapısını kapatıp rahatlıyorum. O yüzden iki setup’ımı da salona kurdum. Allah’tan salonum baya büyük; şu an bile zar zor sığıyorum.
    Çok kıskandım yorumlardaki sistemleri inşallah bende dizecem aklımda var güle güle kullanın bol bol kazançlar