meksec adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yeni Oyuncu Masası Alacaklara Öneri
12
●430
- 17-02-2026, 11:05:19Yok hocam, 1+1de yaşıyorum. Odaya 3D yazıcıları koydum; basım yaparken başım ağrıyor, kapısını kapatıp rahatlıyorum. O yüzden iki setupımı da salona kurdum. Allahtan salonum baya büyük; şu an bile zar zor sığıyorum.
- 17-02-2026, 11:06:32Hocam monitör kolu deneyin bence.Wixir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-02-2026, 13:52:33Çok kıskandım yorumlardaki sistemleri inşallah bende dizecem aklımda var güle güle kullanın bol bol kazançlarfrozenruzgar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


