Yok hocam, 1+1de yaşıyorum. Odaya 3D yazıcıları koydum; basım yaparken başım ağrıyor, kapısını kapatıp rahatlıyorum. O yüzden iki setupımı da salona kurdum. Allahtan salonum baya büyük; şu an bile zar zor sığıyorum.
Çok kıskandım yorumlardaki sistemleri inşallah bende dizecem aklımda var güle güle kullanın bol bol kazançlar