frozenruzgar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok hocam, 1+1’de yaşıyorum. Odaya 3D yazıcıları koydum; basım yaparken başım ağrıyor, kapısını kapatıp rahatlıyorum. O yüzden iki setup’ımı da salona kurdum. Allah’tan salonum baya büyük; şu an bile zar zor sığıyorum.
Çok kıskandım yorumlardaki sistemleri inşallah bende dizecem aklımda var güle güle kullanın bol bol kazançlar