meksec adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sistem balkonda mı
Yok hocam, 1+1’de yaşıyorum. Odaya 3D yazıcıları koydum; basım yaparken başım ağrıyor, kapısını kapatıp rahatlıyorum. O yüzden iki setup’ımı da salona kurdum. Allah’tan salonum baya büyük; şu an bile zar zor sığıyorum.