Konu
Yeni Oyuncu Masası Alacaklara Öneri
17-02-2026, 11:05:19
#10
frozenruzgar
meksec adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sistem balkonda mı
Yok hocam, 1+1de yaşıyorum. Odaya 3D yazıcıları koydum; basım yaparken başım ağrıyor, kapısını kapatıp rahatlıyorum. O yüzden iki setupımı da salona kurdum. Allahtan salonum baya büyük; şu an bile zar zor sığıyorum.