• 30-01-2026, 01:26:57
    #19
    LUNAJANS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok güzel düşünceleriniz için teşekkür ederim burada forumda bir arada bir samimiyet ile vakit geçirmek hoşuma insanlarla iç içe olmayı forum cidden bağımlılık yapıyor bir süre sonra kendimi eksik hissediyorum bişeyler yapmak istiyorum yorumlar hoşuma gidiyor sürekli yeni bir şeyler üzerinden devam etmek istiyorum.
    Bana da iyi geliyor çalışmaktan sıkılınca sizinki benzeri ilgimi çeken konularda 3-5 kelam edip selam alıp selam veriyorum. İyi ki açmışsınız konunuzu, emeğinize sağlık.
  • 30-01-2026, 01:27:37
    #20
    Vovno adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Varsayımlarla ilerlersek, işimiz zor. O banlandı diye arkadaş neden banlansın? YİNE NAGETİF BAKIŞ AÇINIZ!

    Belki de; Bugün Allah için bunu yapmayı seçti arkadaş?

    Suizan'a gerek yok, selametle.
    Varsayım değil hocam kuralları söylüyorum bunda yanlış bir şey yok
  • 30-01-2026, 01:28:16
    #21
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Varsayım değil hocam kuralları söylüyorum bunda yanlış bir şey yok
    Tamam siz haklısınız.
  • 30-01-2026, 01:28:52
    #22
    Kurumsal PLUS
    Vovno adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence sizin oturup "hangi ara bu kadar şüpheci oldum, hangi ara bu kadar insanlara güvenim kayboldu?" sorularına yanıt bulup bakış açınızı pozitife çevirmeniz gerekiyor.
    Arkadaşa gelince velev ki sizin dediğiniz gibi maksadı diyelim: bu da bir çabadır ve karşılığını alır, kader gayrete aşıktır. Bunu yapmasında ne sakınca var ki? reklam için bile yapsa?

    Siz neden bu kadar rahatsız oldunuz, buna baktınız mı hiç? Belki şuan bir şeyi yapmadığı için pişman oldu, belki özür dilemediği için sevdiği bir insanı kaybetti, belki biri vefat etti seni seviyorum diyemedi onun derdi ile açtı? özelini açıkça paylaşmadan bu konu üzerinden dertleşmek istedi belki de?

    Neden illa maksadı negatif olmak zorunda arkadaşın, arkadaşım?

    Sevgiler.
    Vovno adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana da iyi geliyor çalışmaktan sıkılınca sizinki benzeri ilgimi çeken konularda 3-5 kelam edip selam alıp selam veriyorum. İyi ki açmışsınız konunuzu, emeğinize sağlık.
    Allah razı olsun teÅŸekkür ederim ☺
  • 30-01-2026, 01:29:31
    #23
    Vovno adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi bana saçmalıyor deyip kızacaksanız biliyorum lakin ben yine de söyleyeceğim; o günlerin 100 katı güzellikte günler geliyor, çok az kaldı nasipse inşAllah. Şuan Dünya'da yaşanan bu evrim ve doğum bunun habercisi, en sancılı günleri geride bırakmak üzereyiz tüm Dünya olarak.
    İnsanlara umut satmak kadar kötü bir şey var mı
    Dünya, her geçen gün kötüye gidiyor ve daha da kötüleşecek. 3.Dünya savaşı çıkmadığı için şu anda yaşayan tüm insanlar şanslı. Şu anda savaşlar var ama büyük değil. Ekonomik kriz var ama kıtlık seviyesine gelmedi. Mafyalar, çeteler var ama kartel seviyesine gelemediler. Göçmenler çoğaldı ama çoğunluk olamadılar. Covid tarzı virüsler çıktı ama herkesi öldüremedi VS...
    Şu anda kötünün iyisini yaşıyoruz, ileride daha kötü zamanlar olacak ve bugünü özleyeceğiz. Öyle değil mi zaten?
    Her geçen gün, öncekini hatırlatıyor. Her yıl, öncekini özletiyor.
    Dün, bugünden iyiydi ve bugün de yarından iyidir ama yarın ne bugünden ne de dünden iyi olacaktır...
  • 30-01-2026, 01:29:35
    #24
    ne kadar geçmişe ?
  • 30-01-2026, 01:31:34
    #25
    Aras21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsanlara umut satmak kadar kötü bir şey var mı
    Dünya, her geçen gün kötüye gidiyor ve daha da kötüleşecek. 3.Dünya savaşı çıkmadığı için şu anda yaşayan tüm insanlar şanslı. Şu anda savaşlar var ama büyük değil. Ekonomik kriz var ama kıtlık seviyesine gelmedi. Mafyalar, çeteler var ama kartel seviyesine gelemediler. Göçmenler çoğaldı ama çoğunluk olamadılar. Covid tarzı virüsler çıktı ama herkesi öldüremedi VS...
    Şu anda kötünün iyisini yaşıyoruz, ileride daha kötü zamanlar olacak ve bugünü özleyeceğiz. Öyle değil mi zaten?
    Her geçen gün, öncekini hatırlatıyor. Her yıl, öncekini özletiyor.
    Dün, bugünden iyiydi ve bugün de yarından iyidir ama yarın ne bugünden ne de dünden iyi olacaktır...
    Kur'an bilmezsen, böyle saçmalarsın. Allah'ın vaadi bu, benim sözlerim değil. Ben kimseye de umut falan satmadım. Ayrıca, "umutsuzluk" ye'se kapılmak dinen yasaktır. Çünkü Allah son güne kadar rızka kefildir. Nefes almak, gülmek, görmek, yazmak BUNLAR DA RIZIKTIR belki de en büyük rızık bunlardır! Allah-u alem.

    Hastalıklı düşüncelerini, yargısız infazlarını benden öte tut kardeşim.
    Selametle.
  • 30-01-2026, 01:48:45
    #26
    Vovno adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kur'an bilmezsen, böyle saçmalarsın. Allah'ın vaadi bu, benim sözlerim değil. Ben kimseye de umut falan satmadım. Ayrıca, "umutsuzluk" ye'se kapılmak dinen yasaktır. Çünkü Allah son güne kadar rızka kefildir.

    Hastalıklı düşüncelerini, yargısız infazlarını benden öte tut kardeşim.
    Selametle.
    Kuranı bilmediÄŸimi nereden çıkardınız 🤔
    Şu anda yargısız infazı ve hüsnü zanı / sui zanı yapan sizsiniz ki dediklerimi beğenmediniz diye beni kuranı bilmeyen birisi ilan ettiniz
    Herhangi bir zamanda Kuran, Risale, Fıkıh ve diğer Tefsir kitapları ile alakalı konuşmaya hazırım. O zaman bilip bilmediğimi anlarsınız.
    "Allah son güne kadar rızka kefildir" doğru. Bunu inkar ettiğim bir mesajı gösterir misiniz.
    Ye'se kapılmadım, umutsuzluğa kapılmamak ile tüm dünyanın iyileşeceğine inanmak arasında dağlar kadar fark var.
  • 30-01-2026, 01:50:22
    #27
    Aras21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kuranı bilmediÄŸimi nereden çıkardınız 🤔
    Şu anda yargısız infazı ve hüsnü zanı yapan sizsiniz ki dediklerimi beğenmediniz diye beni kuranı bilmeyen birisi ilan ettiniz
    Herhangi bir zamanda Kuran, Risale, Fıkıh ve diğer Tefsir kitapları ile alakalı konuşmaya hazırım. O zaman bilip bilmediğimi anlarsınız.
    "Allah son güne kadar rızka kefildir" doğru. Bunu inkar ettiğim bir mesajı gösterir misiniz.
    Ye'se kapılmadım, umutsuzluğa kapılmamak ile tüm dünyanın iyileşeceğine inanmak arasında dağlar kadar fark var.
    Huyumdur, bana edilen muamele ile muamele etmek. Kim hangi dilden anlıyorsa o dilden konuşmayı sevenlerdenim.

    Selametle.