• 30-01-2026, 01:00:06
    #1
    Kurumsal PLUS
    Herkesin “keşke” dediği en az bir an vardır diye düşünüyorum.
    Yanlış bir karar, ertelenmiş bir fırsat, söylenmeyen bir söz ya da hiç girilmemesi gereken bir yol…
    Benim merak ettiÄŸim ÅŸu:
    Eğer gerçekten geçmişe dönme şansın olsaydı tek bir şeyi değiştirme hakkın olsaydı, bu ne olurdu?
    • Bir karar mı?
    • Bir insan mı?
    • Bir yatırım / iÅŸ fırsatı mı?
    • Yoksa “hiçbir ÅŸeyi deÄŸiÅŸtirmezdim” diyenlerden misin?
    Detay vermek zorunda deÄŸilsin, ama sebebini yazarsan konu daha da güzel akar 🙂
    Bakalım pişmanlıklar mı ağır basacak yoksa “her şey olması gerektiği gibi” diyenler mi çoğunlukta olacak.
    Yorumlarınızı merak ediyorum 👇
  • 30-01-2026, 01:01:20
    #2
    Elimde olan bişey olsaydı depremden 1 gün önce afet olacağını bilmeyi ve o günü değiştirmeyi isterdim
  • 30-01-2026, 01:03:40
    #3
    Her mantıklı insan gibi btc alır ama geçmiÅŸteki kendime söylemezdim. Harcar marcar 😁
  • 30-01-2026, 01:04:04
    #4
    Bu tarz konuları neden açıyorsunuz imza reklamı için mi? Sadece merakımdan soruyorum insanların gerçek fikrini önemsediğinizi sanmıyorum çünkü.
  • 30-01-2026, 01:05:02
    #5
    Her şey olması gerektiği gibi geçti. Deneyim kazandım. Seviye 41 oldum. Oynamaya devam
  • 30-01-2026, 01:06:43
    #6
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu tarz konuları neden açıyorsunuz imza reklamı için mi? Sadece merakımdan soruyorum insanların gerçek fikrini önemsediğinizi sanmıyorum çünkü.
    Aynını yazmak için girdim konuya :D
  • 30-01-2026, 01:07:09
    #7
    Ben bu sorunuza böyle yanıt vermek istedim, kusur işlersem eğer, kusuruma bakmayın.

    Efendimiz (SAV): “Başına bir iş geldiği zaman keşke şöyle yapsaydım, o zaman böyle olurdu deme. Allah'ın takdiri böyleymiş, O dilediğini yapar, de. Çünkü keşke şöyle yapsaydım sözü, şeytanın vesvesesine yol açar.”

    (Müslim, Kader, 34) hadîsiyle pişmanlığı yasaklamıştır.
  • 30-01-2026, 01:08:17
    #8
    2010 yılına dönüp bitcoin alırdım
  • 30-01-2026, 01:11:36
    #9
    Geçmişe dönüp o günlerde tekrar yaşamak isterdim insanların sevgili saygılı olduğu o devire ..!