Yanlış bir karar, ertelenmiş bir fırsat, söylenmeyen bir söz ya da hiç girilmemesi gereken bir yol…
Benim merak ettiÄŸim ÅŸu:
Eğer gerçekten geçmişe dönme şansın olsaydı tek bir şeyi değiştirme hakkın olsaydı, bu ne olurdu?
- Bir karar mı?
- Bir insan mı?
- Bir yatırım / iş fırsatı mı?
- Yoksa “hiçbir şeyi değiştirmezdim” diyenlerden misin?
Bakalım pişmanlıklar mı ağır basacak yoksa “her şey olması gerektiği gibi” diyenler mi çoğunlukta olacak.
Yorumlarınızı merak ediyorum 👇