neto adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Geçmişe dönebilseydin neyi değiştirirdin?
28
●724
- 30-01-2026, 01:14:18Peki kusura bakmayın o zaman çok dikkatimi çekti ondan sormak istedim. Sormasam merakımdan ölürdüm : )LUNAJANS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-01-2026, 01:14:25Şimdi bana saçmalıyor deyip kızacaksanız biliyorum lakin ben yine de söyleyeceğim; o günlerin 100 katı güzellikte günler geliyor, çok az kaldı nasipse inşAllah. Şuan Dünya'da yaşanan bu evrim ve doğum bunun habercisi, en sancılı günleri geride bırakmak üzereyiz tüm Dünya olarak.Anonymouse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-01-2026, 01:16:18neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleEstafurallah cidden hoÅŸuma gidiyor yeni fikirler vs forumda vakit geçirmek yanlış anlaşıldıysam ben özür dilerim 🙏🏻neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-01-2026, 01:18:42Bence sizin oturup "hangi ara bu kadar şüpheci oldum, hangi ara bu kadar insanlara güvenim kayboldu?" sorularına yanıt bulup bakış açınızı pozitife çevirmeniz gerekiyor.neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşa gelince velev ki sizin dediğiniz gibi maksadı diyelim: bu da bir çabadır ve karşılığını alır, kader gayrete aşıktır. Bunu yapmasında ne sakınca var ki? reklam için bile yapsa?
Siz neden bu kadar rahatsız oldunuz, buna baktınız mı hiç? Belki şuan bir şeyi yapmadığı için pişman oldu, belki özür dilemediği için sevdiği bir insanı kaybetti, belki biri vefat etti seni seviyorum diyemedi onun derdi ile açtı? özelini açıkça paylaşmadan bu konu üzerinden dertleşmek istedi belki de?
Neden illa maksadı negatif olmak zorunda arkadaşın, arkadaşım?
Sevgiler.
- 30-01-2026, 01:23:05Hocam kısa özet geçeyim;Vovno adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yakın zamanda bu şekilde nasıl diyeyim hit alacak, mesaj kasılacak postlar açıp sürekli popüler konularda yer alan üye haksız rekabet yaptığı için banlanmıştı. Demek istediğimi açıkladığımı düşünüyorum. Yoksa bende yeri geliyor çokça konu açıyorum bundan yana sıkıntı yok. Sadece merak ettim ve arkadaşta üstte cevabını verdi zaten kimseye art niyetli değilim, iyi akşamlar. - 30-01-2026, 01:25:04Çok güzel düşünceleriniz için teşekkür ederim burada forumda bir arada bir samimiyet ile vakit geçirmek hoşuma insanlarla iç içe olmayı forum cidden bağımlılık yapıyor bir süre sonra kendimi eksik hissediyorum bişeyler yapmak istiyorum yorumlar hoşuma gidiyor sürekli yeni bir şeyler üzerinden devam etmek istiyorum.Vovno adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-01-2026, 01:25:40Varsayımlarla ilerlersek, işimiz zor. O banlandı diye arkadaş neden banlansın? YİNE NAGETİF BAKIŞ AÇINIZ!neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Belki de; Bugün Allah için bunu yapmayı seçti arkadaş?
Suizan'a gerek yok, selametle.