Hocam kısa özet geçeyim;
Yakın zamanda bu şekilde nasıl diyeyim hit alacak, mesaj kasılacak postlar açıp sürekli popüler konularda yer alan üye haksız rekabet yaptığı için banlanmıştı. Demek istediğimi açıkladığımı düşünüyorum. Yoksa bende yeri geliyor çokça konu açıyorum bundan yana sıkıntı yok. Sadece merak ettim ve arkadaşta üstte cevabını verdi zaten kimseye art niyetli değilim, iyi akşamlar.
Varsayımlarla ilerlersek, işimiz zor. O banlandı diye arkadaş neden banlansın? YİNE NAGETİF BAKIŞ AÇINIZ!
Belki de;
Bugün Allah için bunu yapmayı seçti arkadaş?
Suizan'a gerek yok, selametle.