Anonymouse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmişe dönüp o günlerde tekrar yaşamak isterdim insanların sevgili saygılı olduğu o devire ..!
Şimdi bana saçmalıyor deyip kızacaksanız biliyorum lakin ben yine de söyleyeceğim; o günlerin 100 katı güzellikte günler geliyor, çok az kaldı nasipse inşAllah. Şuan Dünya'da yaşanan bu evrim ve doğum bunun habercisi, en sancılı günleri geride bırakmak üzereyiz tüm Dünya olarak.