Herkesin “keşke” dediği en az bir an vardır diye düşünüyorum.
Yanlış bir karar, ertelenmiş bir fırsat, söylenmeyen bir söz ya da hiç girilmemesi gereken bir yol…
Benim merak ettiğim şu:
Eğer gerçekten geçmişe dönme şansın olsaydı tek bir şeyi değiştirme hakkın olsaydı, bu ne olurdu?
  • Bir karar mı?
  • Bir insan mı?
  • Bir yatırım / iş fırsatı mı?
  • Yoksa “hiçbir şeyi değiştirmezdim” diyenlerden misin?
Detay vermek zorunda değilsin, ama sebebini yazarsan konu daha da güzel akar 🙂
Bakalım pişmanlıklar mı ağır basacak yoksa “her şey olması gerektiği gibi” diyenler mi çoğunlukta olacak.
Yorumlarınızı merak ediyorum 👇