Aras21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnsanlara umut satmak kadar kötü bir şey var mı
Dünya, her geçen gün kötüye gidiyor ve daha da kötüleşecek. 3.Dünya savaşı çıkmadığı için şu anda yaşayan tüm insanlar şanslı. Şu anda savaşlar var ama büyük değil. Ekonomik kriz var ama kıtlık seviyesine gelmedi. Mafyalar, çeteler var ama kartel seviyesine gelemediler. Göçmenler çoğaldı ama çoğunluk olamadılar. Covid tarzı virüsler çıktı ama herkesi öldüremedi VS...
Şu anda kötünün iyisini yaşıyoruz, ileride daha kötü zamanlar olacak ve bugünü özleyeceğiz. Öyle değil mi zaten?
Her geçen gün, öncekini hatırlatıyor. Her yıl, öncekini özletiyor.
Dün, bugünden iyiydi ve bugün de yarından iyidir ama yarın ne bugünden ne de dünden iyi olacaktır...
Kur'an bilmezsen, böyle saçmalarsın. Allah'ın vaadi bu, benim sözlerim değil. Ben kimseye de umut falan satmadım. Ayrıca, "umutsuzluk" ye'se kapılmak dinen yasaktır. Çünkü Allah son güne kadar rızka kefildir. Nefes almak, gülmek, görmek, yazmak BUNLAR DA RIZIKTIR belki de en büyük rızık bunlardır! Allah-u alem.

Hastalıklı düşüncelerini, yargısız infazlarını benden öte tut kardeşim.
Selametle.