Çok güzel düşünceleriniz için teşekkür ederim burada forumda bir arada bir samimiyet ile vakit geçirmek hoşuma insanlarla iç içe olmayı forum cidden bağımlılık yapıyor bir süre sonra kendimi eksik hissediyorum bişeyler yapmak istiyorum yorumlar hoşuma gidiyor sürekli yeni bir şeyler üzerinden devam etmek istiyorum.
Bana da iyi geliyor çalışmaktan sıkılınca sizinki benzeri ilgimi çeken konularda 3-5 kelam edip selam alıp selam veriyorum. İyi ki açmışsınız konunuzu, emeğinize sağlık.