• 15-01-2026, 23:17:12
    #10
    Anlattığınız konuda eksikler var, tek taraflı anlattığınız net.

    Ayrıca:
    Çok özür dilerim konudan bağımsız, buna kırılacaksınız lakin kırılmayın samimi soruyorum, siz bu anlatım bozukluğu ile 3. romanınızı mı çıkarıyorsunuz gerçekten?
  • 15-01-2026, 23:18:08
    #11
    Platin üye
    AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok, bu güne kadar birkaç iptal olmuştur. O da müşteri özel ürün bilgisi yollamayı unuttu diyedir.
    1 sipariş için bile kargoya gidiyorum yani. Yani 534 bin tl saçmalık.

    Ama 15 güne ödemezsen icra başlatıyor. Evimi satayım desem, o zamana bloke ve icra koyuyor onu da yapamıyorum. Böyle bir olay olamaz...

    5k 10k borç için neyim var neyim koy engel koyuluyor. Ee ben nasıl ödeyeyim bu belirsiz tutarları?
    Hocam sacma bir durum var o zaman en kısa sürede bir avukat ile anlaşıp mahkemeye verin ödeme yaptığınız tüm dekontları vs saklayın bu iş ödemek ile bitmez, yarın bir 500k daha gelmeyeceğinin garantisi yok ama ne hakla hangi madde gereğince o borç cıkıyor onu söylemeden icraya vs vermeleri çok sacma veya - bakiye yapmaları
  • 15-01-2026, 23:19:57
    #12
    1-2 yıl önce baktım gidişat iyi değil kapattım tamamen pişmanlıktır geçmiş olsun.
  • 15-01-2026, 23:21:15
    #13
    500 k borç detayı ne ?
    Durup dururken faturası harcaması olmayan bedeli nasıl yansıtıyorlar?

    Öğlende beni trendyol müşteri birimi aradı bizde satış yapın diye.
    Direk hayir dedim en sevmediğim Pazaryeri orası hesabım bile yok işimde olmaz.

    Haksızlık varsa dava açın gerekli yerlere durumu bildirin.

    Hakları yoksa hakkınızı arayın
  • 15-01-2026, 23:22:30
    #14
    Vovno adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlattığınız konuda eksikler var, tek taraflı anlattığınız net.

    Ayrıca:
    Çok özür dilerim konudan bağımsız, buna kırılacaksınız lakin kırılmayın samimi soruyorum, siz bu anlatım bozukluğu ile 3. romanınızı mı çıkarıyorsunuz gerçekten?

    Alınacak durumları geçeli yıllar oldu.
    Sinirden tlf.dan yazıyorum.
    Eksik anlattığım kısımlar, dediğim gibi. Konuyla ilgili değil. Geçiyorum dedim zaten.
    Pc geçersem daha detaylı anlatırım.

    Ve evet, 3.romanım yarın yayınevi onayından geçecek.
    Roman yazmak ayrı konu, yarım milyon borç ayrı konu.
    Eksik anlattığımı özetle tamamlayayım.

    15bin borç icin icra geldi, 15k eksideydi. Girdim kagıt geldiği gün panelden ödedim.
    Ama geçmişten bir borç kalmış dava açılmış.
    Toplam borç 30k dedi avukat.
    15bin ödenmiş.
    5k artı bakiyedesiniz, oradan düşülür,
    10k öderseniz dosya kapanır.
    (10k civarı ödeme karşı taraf vekalet ücretimi ne zaten)

    Soruyorum şuan 550k borç çıkacak ne var burada?
    Detaylar küsürat diye ana konuyu anlattım.
    Durduk yere 550k borç yazınca anlatım da bozulur, moral de.

    Küsüratlar çok önemliyse diye ekleyeyim.
    Ha 30k ha 29 küsür.
  • 15-01-2026, 23:23:41
    #15
    ZeroBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun, allah kurtarsın hocam ama neye göre borç cıkartıyorlar acaba anlamsız bir rakam, magaza açık kaldıda ürünleri yolmadınız diye ceza felan mı kesildi? şakası bir yana merdiven altı pavyon hesabı gibi olmuş kafalarına göre eklemişler ise.
    Erken çekim yapınca kargosunu hesaplamıyor, sonraki ödemelerden alıyor ama çekim yaptığında verdiği bakiye zaten kendilerinin alacaklarımızdan hesapladığı bakiye. ekstra bir bakiye ödemiyorlar. Sonraki raporlarda hesaplar tamamen karışıyor bizim muhasebecimiz bile işin içinden çıkamadı.
  • 15-01-2026, 23:24:49
    #16
    ZeroBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sacma bir durum var o zaman en kısa sürede bir avukat ile anlaşıp mahkemeye verin ödeme yaptığınız tüm dekontları vs saklayın bu iş ödemek ile bitmez, yarın bir 500k daha gelmeyeceğinin garantisi yok ama ne hakla hangi madde gereğince o borç cıkıyor onu söylemeden icraya vs vermeleri çok sacma veya - bakiye yapmaları
    Zaten ben de buna takılıyorum. Diğer adı altinda eklemişler ve yarın bunun faizi de böyle oldu demeyecekleri ne malum.. Resmen yaşama hevesim kaçtı.
  • 15-01-2026, 23:28:53
    #17
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    500 k borç detayı ne ?
    Durup dururken faturası harcaması olmayan bedeli nasıl yansıtıyorlar?

    Öğlende beni trendyol müşteri birimi aradı bizde satış yapın diye.
    Direk hayir dedim en sevmediğim Pazaryeri orası hesabım bile yok işimde olmaz.

    Haksızlık varsa dava açın gerekli yerlere durumu bildirin.

    Hakları yoksa hakkınızı arayın
    Kesinlikle haksızlık var. Bir arkadaş tek taraflı anlatıyorsun demiş ama bir üstte anlattım.

    Ki dava kapandı. Ama peşinden bu borç çıktı. Muhasebe ile görüştüler. Hatta numara verdiler, hayır sesli değil yazılı görmek istiyorum, borcum nedir dedim.
    Muhasebe ile görüştüler. Mağaza geçen hafta +5k da görünüyordu.
    10k da ben ödedim ve dava kapandı.
    5 günde ne olacak da tek taraflı anlatacağım.
    550k borç yazınca camdan düşecek insanlar varken, ben kendimi yine de iyi ifade ediyorum bence.
    Çıkar yolum yoksa evi satacağım 15 güne, icra koyulmadan. Avukata versem de icra gelecek, durdurulur mu bilmiyorum.
  • 15-01-2026, 23:45:53
    #18
    Neye göre çıkartmış hocam bu borcu ?
    Hiç mi takip edeceğiniz birşey yok
    Verin mahkemeye onlar uğraşsın birde üstüne tazminat davası açın