Anlattığınız konuda eksikler var, tek taraflı anlattığınız net.
Ayrıca:
Çok özür dilerim konudan bağımsız, buna kırılacaksınız lakin kırılmayın samimi soruyorum, siz bu anlatım bozukluğu ile 3. romanınızı mı çıkarıyorsunuz gerçekten?
Trendyol'a ortak oluyorum... Lütfen inceleyiniz.
37
●3.960
- 15-01-2026, 23:18:08Hocam sacma bir durum var o zaman en kısa sürede bir avukat ile anlaşıp mahkemeye verin ödeme yaptığınız tüm dekontları vs saklayın bu iş ödemek ile bitmez, yarın bir 500k daha gelmeyeceğinin garantisi yok ama ne hakla hangi madde gereğince o borç cıkıyor onu söylemeden icraya vs vermeleri çok sacma veya - bakiye yapmalarıAlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-01-2026, 23:21:15500 k borç detayı ne ?
Durup dururken faturası harcaması olmayan bedeli nasıl yansıtıyorlar?
Öğlende beni trendyol müşteri birimi aradı bizde satış yapın diye.
Direk hayir dedim en sevmediğim Pazaryeri orası hesabım bile yok işimde olmaz.
Haksızlık varsa dava açın gerekli yerlere durumu bildirin.
Hakları yoksa hakkınızı arayın - 15-01-2026, 23:22:30Vovno adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alınacak durumları geçeli yıllar oldu.
Sinirden tlf.dan yazıyorum.
Eksik anlattığım kısımlar, dediğim gibi. Konuyla ilgili değil. Geçiyorum dedim zaten.
Pc geçersem daha detaylı anlatırım.
Ve evet, 3.romanım yarın yayınevi onayından geçecek.
Roman yazmak ayrı konu, yarım milyon borç ayrı konu.
Eksik anlattığımı özetle tamamlayayım.
15bin borç icin icra geldi, 15k eksideydi. Girdim kagıt geldiği gün panelden ödedim.
Ama geçmişten bir borç kalmış dava açılmış.
Toplam borç 30k dedi avukat.
15bin ödenmiş.
5k artı bakiyedesiniz, oradan düşülür,
10k öderseniz dosya kapanır.
(10k civarı ödeme karşı taraf vekalet ücretimi ne zaten)
Soruyorum şuan 550k borç çıkacak ne var burada?
Detaylar küsürat diye ana konuyu anlattım.
Durduk yere 550k borç yazınca anlatım da bozulur, moral de.
Küsüratlar çok önemliyse diye ekleyeyim.
Ha 30k ha 29 küsür.

- 15-01-2026, 23:23:41Erken çekim yapınca kargosunu hesaplamıyor, sonraki ödemelerden alıyor ama çekim yaptığında verdiği bakiye zaten kendilerinin alacaklarımızdan hesapladığı bakiye. ekstra bir bakiye ödemiyorlar. Sonraki raporlarda hesaplar tamamen karışıyor bizim muhasebecimiz bile işin içinden çıkamadı.ZeroBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-01-2026, 23:24:49Zaten ben de buna takılıyorum. Diğer adı altinda eklemişler ve yarın bunun faizi de böyle oldu demeyecekleri ne malum.. Resmen yaşama hevesim kaçtı.ZeroBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-01-2026, 23:28:53Kesinlikle haksızlık var. Bir arkadaş tek taraflı anlatıyorsun demiş ama bir üstte anlattım.fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ki dava kapandı. Ama peşinden bu borç çıktı. Muhasebe ile görüştüler. Hatta numara verdiler, hayır sesli değil yazılı görmek istiyorum, borcum nedir dedim.
Muhasebe ile görüştüler. Mağaza geçen hafta +5k da görünüyordu.
10k da ben ödedim ve dava kapandı.
5 günde ne olacak da tek taraflı anlatacağım.
550k borç yazınca camdan düşecek insanlar varken, ben kendimi yine de iyi ifade ediyorum bence.
Çıkar yolum yoksa evi satacağım 15 güne, icra koyulmadan. Avukata versem de icra gelecek, durdurulur mu bilmiyorum. - 15-01-2026, 23:45:53Neye göre çıkartmış hocam bu borcu ?
Hiç mi takip edeceğiniz birşey yok
Verin mahkemeye onlar uğraşsın birde üstüne tazminat davası açın
