Anlattığınız konuda eksikler var, tek taraflı anlattığınız net.

Ayrıca:
Çok özür dilerim konudan bağımsız, buna kırılacaksınız lakin kırılmayın samimi soruyorum, siz bu anlatım bozukluğu ile 3. romanınızı mı çıkarıyorsunuz gerçekten?