Anlattığınız konuda eksikler var, tek taraflı anlattığınız net.
Ayrıca:
Çok özür dilerim konudan bağımsız, buna kırılacaksınız lakin kırılmayın samimi soruyorum, siz bu anlatım bozukluğu ile 3. romanınızı mı çıkarıyorsunuz gerçekten?
Alınacak durumları geçeli yıllar oldu.
Sinirden tlf.dan yazıyorum.
Eksik anlattığım kısımlar, dediğim gibi. Konuyla ilgili değil. Geçiyorum dedim zaten.
Pc geçersem daha detaylı anlatırım.
Ve evet, 3.romanım yarın yayınevi onayından geçecek.
Roman yazmak ayrı konu, yarım milyon borç ayrı konu.
Eksik anlattığımı özetle tamamlayayım.
15bin borç icin icra geldi, 15k eksideydi. Girdim kagıt geldiği gün panelden ödedim.
Ama geçmişten bir borç kalmış dava açılmış.
Toplam borç 30k dedi avukat.
15bin ödenmiş.
5k artı bakiyedesiniz, oradan düşülür,
10k öderseniz dosya kapanır.
(10k civarı ödeme karşı taraf vekalet ücretimi ne zaten)
Soruyorum şuan 550k borç çıkacak ne var burada?
Detaylar küsürat diye ana konuyu anlattım.
Durduk yere 550k borç yazınca anlatım da bozulur, moral de.
Küsüratlar çok önemliyse diye ekleyeyim.
Ha 30k ha 29 küsür.