500 k borç detayı ne ?
Durup dururken faturası harcaması olmayan bedeli nasıl yansıtıyorlar?
Öğlende beni trendyol müşteri birimi aradı bizde satış yapın diye.
Direk hayir dedim en sevmediğim Pazaryeri orası hesabım bile yok işimde olmaz.
Haksızlık varsa dava açın gerekli yerlere durumu bildirin.
Hakları yoksa hakkınızı arayın
Kesinlikle haksızlık var. Bir arkadaş tek taraflı anlatıyorsun demiş ama bir üstte anlattım.
Ki dava kapandı. Ama peşinden bu borç çıktı. Muhasebe ile görüştüler. Hatta numara verdiler, hayır sesli değil yazılı görmek istiyorum, borcum nedir dedim.
Muhasebe ile görüştüler. Mağaza geçen hafta +5k da görünüyordu.
10k da ben ödedim ve dava kapandı.
5 günde ne olacak da tek taraflı anlatacağım.
550k borç yazınca camdan düşecek insanlar varken, ben kendimi yine de iyi ifade ediyorum bence.
Çıkar yolum yoksa evi satacağım 15 güne, icra koyulmadan. Avukata versem de icra gelecek, durdurulur mu bilmiyorum.