ZeroBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun, allah kurtarsın hocam ama neye göre borç cıkartıyorlar acaba anlamsız bir rakam, magaza açık kaldıda ürünleri yolmadınız diye ceza felan mı kesildi? şakası bir yana merdiven altı pavyon hesabı gibi olmuş kafalarına göre eklemişler ise.
Erken çekim yapınca kargosunu hesaplamıyor, sonraki ödemelerden alıyor ama çekim yaptığında verdiği bakiye zaten kendilerinin alacaklarımızdan hesapladığı bakiye. ekstra bir bakiye ödemiyorlar. Sonraki raporlarda hesaplar tamamen karışıyor bizim muhasebecimiz bile işin içinden çıkamadı.