Kayseri Şehir Merkezi Yarın -17 Derece!
20
●516
- 01-01-2026, 19:16:03
- 01-01-2026, 19:27:56Üyeliği durdurulduKaiser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleKeske benim gibi 60'li yillarda dogup 70'li 80'li yillardaki o soguklari görseydiniz sizde tüm Iç Anadolu bölgesinde.. Ama sizler gibi hic şikayet etmedik. -17 -25 falan o zamanlar bizim için bahar havasiydi. Hatta o günlere tekrar geri dönmek isterim.. Eger suan o günleri yasayan dedeleriniz nineleriniz falan varsa onlara sorabilirsiniz.. Istanbulda'da oluyordu bu soguklar. Hatta bogaz bir ara buz tutmustu.. Google sorabilirsin..ibra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Iyi seneler.. - 01-01-2026, 19:29:31Hocam ben Kayseri Şehir 'i kayaşehir anlamışım çok pardon.Kaiser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-01-2026, 19:32:27Gördük yaşımız müsait. -17 Türkiye de 1000 sene önce de soğuktu şimdi de soğuk yani şunu mantıklı birşey gibi anlatmaya gerek yok, 4 mevsim yaşanan ülkede o sıcaklığa sen bahar diyorsan bilemem. Yakutistan da yaşayanlar anca bahar havası diyor ona. Bu arada iç anadolu da sürekli -35 - 40 ları gördüğün yeri söyler misin o zamanlar, çok merak ettim.tiscali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-01-2026, 19:49:18Üyeliği durdurulduOvası ile meşhur şehri Konya. İç Anadolu Bölgesi'ndeki şehirlerin hepsinin iklimi aynıdır. Ayrıca sürekli demedim 70li 80li yıllar dedim. 89'da Avrupa'ya geldim.🙂 Yazdıklarımı iyi oku takımdaş..🙂 Birde bu dediğin Yakutistan ülkesi hangi kıta'da? Ben hiç duymadım. 😄Kaiser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-01-2026, 19:51:25Tabi MGM senden iyi bilecek değil hocam sen içinde yaşıyorsuntiscali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

- 01-01-2026, 20:14:48Üyeliği durduruldu50 yıl önce köyde aşağıdaki gibi duvarda asılı derece ölçerin gösterdiği -35 -40 derecelerine inanırdık. O zamanlar Google emmi falan yoktu piyasada..😄Kaiser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle



