• 01-01-2026, 19:16:03
    #10
    istanbulda hafta sonu ilkbahar geliyor 15 derece gösteriyor
  • 01-01-2026, 19:16:03
    #11
    Kaiser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok yaz havası, abartmasak. Sibirya da yaşamıyoruz, -17 Türkiye de en sert iklim koşullarında yaşayan için bile ciddi bir soğuk. Birde bölgesine göre değişir bozkır da -10 da çok ciddi soğuk yapar.
    Anlık olarak çektim hocam, merkezde yaşıyorum.
  • 01-01-2026, 19:17:48
    #12
    Tevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlık olarak çektim hocam, merkezde yaşıyorum.
    Adeta çöl sıcağı
  • 01-01-2026, 19:27:56
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Kaiser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok yaz havası, abartmasak. Sibirya da yaşamıyoruz, -17 Türkiye de en sert iklim koşullarında yaşayan için bile ciddi bir soğuk. Birde bölgesine göre değişir bozkır da -10 da çok ciddi soğuk yapar.
    ibra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstanbul da doğup büyüyünce bu tarz durumları bilmiyoruz hocam. Yaş 24 o dönemlere denk gelmedik.
    Keske benim gibi 60'li yillarda dogup 70'li 80'li yillardaki o soguklari görseydiniz sizde tüm Iç Anadolu bölgesinde.. Ama sizler gibi hic şikayet etmedik. -17 -25 falan o zamanlar bizim için bahar havasiydi. Hatta o günlere tekrar geri dönmek isterim.. Eger suan o günleri yasayan dedeleriniz nineleriniz falan varsa onlara sorabilirsiniz.. Istanbulda'da oluyordu bu soguklar. Hatta bogaz bir ara buz tutmustu.. Google sorabilirsin..
    Iyi seneler..
  • 01-01-2026, 19:29:31
    #14
    🤖 AI Developer
    Kaiser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adeta çöl sıcağı
    Hocam ben Kayseri Şehir 'i kayaşehir anlamışım çok pardon.
  • 01-01-2026, 19:32:27
    #15
    tiscali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keske benim gibi 60'li yillarda dogup 70'li 80'li yillardaki o soguklari görseydiniz sizde tüm Iç Anadolu bölgesinde.. Ama sizler gibi hic şikayet etmedik. -17 -25 falan o zamanlar bizim için bahar havasiydi. Hatta o günlere tekrar geri dönmek isterim.. Eger suan o günleri yasayan dedeleriniz nineleriniz falan varsa onlara sorabilirsiniz.. Istanbulda'da oluyordu bu soguklar. Hatta bogaz bir ara buz tutmustu.. Google sorabilirsin..
    Iyi seneler..
    Gördük yaşımız müsait. -17 Türkiye de 1000 sene önce de soğuktu şimdi de soğuk yani şunu mantıklı birşey gibi anlatmaya gerek yok, 4 mevsim yaşanan ülkede o sıcaklığa sen bahar diyorsan bilemem. Yakutistan da yaşayanlar anca bahar havası diyor ona. Bu arada iç anadolu da sürekli -35 - 40 ları gördüğün yeri söyler misin o zamanlar, çok merak ettim.
  • 01-01-2026, 19:49:18
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Kaiser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gördük yaşımız müsait. -17 Türkiye de 1000 sene önce de soğuktu şimdi de soğuk yani şunu mantıklı birşey gibi anlatmaya gerek yok, 4 mevsim yaşanan ülkede o sıcaklığa sen bahar diyorsan bilemem. Yakutistan da yaşayanlar anca bahar havası diyor ona. Bu arada iç anadolu da sürekli -35 - 40 ları gördüğün yeri söyler misin o zamanlar, çok merak ettim.
    Ovası ile meşhur şehri Konya. İç Anadolu Bölgesi'ndeki şehirlerin hepsinin iklimi aynıdır. Ayrıca sürekli demedim 70li 80li yıllar dedim. 89'da Avrupa'ya geldim.🙂 Yazdıklarımı iyi oku takımdaş..🙂 Birde bu dediğin Yakutistan ülkesi hangi kıta'da? Ben hiç duymadım. 😄
  • 01-01-2026, 19:51:25
    #17
    tiscali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ovası ile meşhur şehri Konya. İç Anadolu Bölgesi'ndeki şehirlerin hepsinin iklimi aynıdır. Ayrıca sürekli demedim 70li 80li yıllar dedim. 89'da Avrupa'ya geldim.🙂 Yazdıklarımı iyi oku takımdaş..🙂 Birde bu dediğin Yakutistan ülkesi hangi kıta'da? Ben hiç duymadım. 😄
    Tabi MGM senden iyi bilecek değil hocam sen içinde yaşıyorsun

  • 01-01-2026, 20:14:48
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Kaiser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tabi MGM senden iyi bilecek değil hocam sen içinde yaşıyorsun

    50 yıl önce köyde aşağıdaki gibi duvarda asılı derece ölçerin gösterdiği -35 -40 derecelerine inanırdık. O zamanlar Google emmi falan yoktu piyasada..😄