Keske benim gibi 60'li yillarda dogup 70'li 80'li yillardaki o soguklari görseydiniz sizde tüm Iç Anadolu bölgesinde.. Ama sizler gibi hic şikayet etmedik. -17 -25 falan o zamanlar bizim için bahar havasiydi. Hatta o günlere tekrar geri dönmek isterim.. Eger suan o günleri yasayan dedeleriniz nineleriniz falan varsa onlara sorabilirsiniz.. Istanbulda'da oluyordu bu soguklar. Hatta bogaz bir ara buz tutmustu.. Google sorabilirsin..

Iyi seneler..
Gördük yaşımız müsait. -17 Türkiye de 1000 sene önce de soğuktu şimdi de soğuk yani şunu mantıklı birşey gibi anlatmaya gerek yok, 4 mevsim yaşanan ülkede o sıcaklığa sen bahar diyorsan bilemem. Yakutistan da yaşayanlar anca bahar havası diyor ona. Bu arada iç anadolu da sürekli -35 - 40 ları gördüğün yeri söyler misin o zamanlar, çok merak ettim.