• 01-01-2026, 20:19:53
    #19
    -30 filan
  • 02-01-2026, 03:20:06
    #20
    Kayserideyim ve Ardahan-Göle de olmayan buna soğuk demesin 2004-2008 arası -33 , -35 leri gördü bu gözler. Gözdeki nem yüzünden göz kapaklarınız yapışıyor, burun delikleriniz birbirine yapışıyordu.
  • 02-01-2026, 10:08:37
    #21
    Kayserideyim sabah 8:30 gibi evden çıktım -14 gösteriyordu şimdi güneş var ama -11 sigaram bitti almaya gitmiyorum valla