Konu
Kayseri Şehir Merkezi Yarın -17 Derece!
02-01-2026, 03:20:06
#20
SySTeMTeaM
Kayserideyim ve Ardahan-Göle de olmayan buna soğuk demesin
2004-2008 arası -33 , -35 leri gördü bu gözler. Gözdeki nem yüzünden göz kapaklarınız yapışıyor, burun delikleriniz birbirine yapışıyordu.