Kayserideyim ve Ardahan-Göle de olmayan buna soğuk demesin 2004-2008 arası -33 , -35 leri gördü bu gözler. Gözdeki nem yüzünden göz kapaklarınız yapışıyor, burun delikleriniz birbirine yapışıyordu.