Yok yaz havası, abartmasak. Sibirya da yaşamıyoruz, -17 Türkiye de en sert iklim koşullarında yaşayan için bile ciddi bir soğuk. Birde bölgesine göre değişir bozkır da -10 da çok ciddi soğuk yapar.
İstanbul da doğup büyüyünce bu tarz durumları bilmiyoruz hocam. Yaş 24 o dönemlere denk gelmedik.
Keske benim gibi 60'li yillarda dogup 70'li 80'li yillardaki o soguklari görseydiniz sizde tüm Iç Anadolu bölgesinde.. Ama sizler gibi hic şikayet etmedik. -17 -25 falan o zamanlar bizim için bahar havasiydi. Hatta o günlere tekrar geri dönmek isterim.. Eger suan o günleri yasayan dedeleriniz nineleriniz falan varsa onlara sorabilirsiniz.. Istanbulda'da oluyordu bu soguklar. Hatta bogaz bir ara buz tutmustu.. Google sorabilirsin..

Iyi seneler..