Kaiser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok yaz havası, abartmasak. Sibirya da yaşamıyoruz, -17 Türkiye de en sert iklim koşullarında yaşayan için bile ciddi bir soğuk. Birde bölgesine göre değişir bozkır da -10 da çok ciddi soğuk yapar.
Anlık olarak çektim hocam, merkezde yaşıyorum.