Konu
Kayseri Şehir Merkezi Yarın -17 Derece!
01-01-2026, 19:16:03
#11
Tevfik
Kaiser adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yok yaz havası, abartmasak. Sibirya da yaşamıyoruz, -17 Türkiye de en sert iklim koşullarında yaşayan için bile ciddi bir soğuk. Birde bölgesine göre değişir bozkır da -10 da çok ciddi soğuk yapar.
Anlık olarak çektim hocam, merkezde yaşıyorum.