Kaiser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gördük yaşımız müsait. -17 Türkiye de 1000 sene önce de soğuktu şimdi de soğuk yani şunu mantıklı birşey gibi anlatmaya gerek yok, 4 mevsim yaşanan ülkede o sıcaklığa sen bahar diyorsan bilemem. Yakutistan da yaşayanlar anca bahar havası diyor ona. Bu arada iç anadolu da sürekli -35 - 40 ları gördüğün yeri söyler misin o zamanlar, çok merak ettim.
Ovası ile meşhur şehri Konya. İç Anadolu Bölgesi'ndeki şehirlerin hepsinin iklimi aynıdır. Ayrıca sürekli demedim 70li 80li yıllar dedim. 89'da Avrupa'ya geldim.🙂 Yazdıklarımı iyi oku takımdaş..🙂 Birde bu dediğin Yakutistan ülkesi hangi kıta'da? Ben hiç duymadım. 😄