Anket R10 Temasına Kış / Yılbaşı Modu Eklenmeli mi?
Toplam Katılımcı Sayısı: 22
R10 Temasına Kış / Yılbaşı Modu Eklenmeli mi?
Evet, kesinlikle eklenmeli
%22,73 (5 Oy)
Evet, isteğe bağlı (aç/kapat) olmalı
%54,55 (12 Oy)
Olabilir ama şart değil
%9,09 (2 Oy)
Hayır, mevcut tema yeterli
%13,64 (3 Oy)
  • 15-12-2025, 18:52:02
    #1
    Merhaba değerli hocalarım,


    Örneklerde gördüğümüz şekilde R10 temasına özel bir kış modu veya yılbaşı modu eklenmesi mümkün olur mu diye merak ediyorum. Bence kısa süreli, isteğe bağlı bir yılbaşı havası; görsel olarak hoş ve motive edici olabilir.
    Bu konuda değerli yöneticilerimizin ve sizlerin görüşlerini merak ediyorum. @Coşkun Çetin;
    Sizce R10 için böyle bir çalışma güzel olur mu?
    Herkese iyi forumlar 🙏

    Örnek

  • 15-12-2025, 18:56:21
    #2
    Kış konsepti olabilir kısa süreliğine. Yılbaşı konseptine yorum yapmıyorum
  • 15-12-2025, 18:59:16
    #3
    Sociget - SMM Paket Satış
    Geçen senelerdede oluyordu diye hatırlıyorum
  • 15-12-2025, 19:01:50
    #4
    omerfaruksunal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kış konsepti olabilir kısa süreliğine. Yılbaşı konseptine yorum yapmıyorum
    Bence de olmalı hocam ya. Benim şahsen motivasyonumu artıyor
    MariaDB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen senelerdede oluyordu diye hatırlıyorum
    Valla hicam ben denk gelmedim galiba
  • 15-12-2025, 19:02:50
    #5
    gelecekse etrafta partiküller olmasa iyi olur
  • 15-12-2025, 19:03:58
    #6
    unqown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gelecekse etrafta partiküller olmasa iyi olur
    Örnek olarak ilettim hocam farklı şekilde de olabilir
  • 15-12-2025, 19:21:03
    #7
    Yazılım Uzmanı
    2005/2010 yılları arasında her site aynı şekilde kar yağışı modunu açardı, o zamanlar çok severdim. Logoların tepesine kar yağardı, hey gidi günler.
  • 15-12-2025, 19:27:38
    #8
    Evet olabilir yenillk her zaman iyidir hocam.
  • 15-12-2025, 20:23:55
    #9
    Adwops adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2005/2010 yılları arasında her site aynı şekilde kar yağışı modunu açardı, o zamanlar çok severdim. Logoların tepesine kar yağardı, hey gidi günler.
    Bence o günlere dönmek lazım hocam.
    Alengirik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet olabilir yenillk her zaman iyidir hocam.
    Bence de farklı bir görünüm katar