Konu
R10 Temasına Kış Modu / Yılbaşı Modu Gelir mi?
15-12-2025, 19:03:58
#6
ApYazilim
unqown adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
gelecekse etrafta partiküller olmasa iyi olur
Örnek olarak ilettim hocam farklı şekilde de olabilir