Konu
R10 Temasına Kış Modu / Yılbaşı Modu Gelir mi?
15-12-2025, 19:01:50
#4
ApYazilim
omerfaruksunal adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kış konsepti olabilir kısa süreliğine. Yılbaşı konseptine yorum yapmıyorum
Bence de olmalı hocam ya. Benim şahsen motivasyonumu artıyor
MariaDB adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Geçen senelerdede oluyordu diye hatırlıyorum
Valla hicam ben denk gelmedim galiba