omerfaruksunal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kış konsepti olabilir kısa süreliğine. Yılbaşı konseptine yorum yapmıyorum
Bence de olmalı hocam ya. Benim şahsen motivasyonumu artıyor
MariaDB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçen senelerdede oluyordu diye hatırlıyorum
Valla hicam ben denk gelmedim galiba