2005/2010 yılları arasında her site aynı şekilde kar yağışı modunu açardı, o zamanlar çok severdim. Logoların tepesine kar yağardı, hey gidi günler.
Bence o günlere dönmek lazım hocam.
Evet olabilir yenillk her zaman iyidir hocam.
Bence de farklı bir görünüm katar