Merhaba değerli hocalarım,
Örneklerde gördüğümüz şekilde R10 temasına özel bir
kış modu veya yılbaşı modu eklenmesi mümkün olur mu diye merak ediyorum. Bence kısa süreli, isteğe bağlı bir yılbaşı havası; görsel olarak hoş ve motive edici olabilir.
Bu konuda değerli yöneticilerimizin ve sizlerin görüşlerini merak ediyorum.
@Coşkun Çetin;
Sizce R10 için böyle bir çalışma güzel olur mu?
Herkese iyi forumlar 🙏
Örnek