Konu
R10 Temasına Kış Modu / Yılbaşı Modu Gelir mi?
15-12-2025, 19:21:03
#7
Adwops
Yazılım Uzmanı
2005/2010 yılları arasında her site aynı şekilde kar yağışı modunu açardı, o zamanlar çok severdim. Logoların tepesine kar yağardı, hey gidi günler.