Linux adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Boşu boşuna 1 sene ceza yattım….
75
●9.638
- 11-12-2025, 16:39:07Geçmiş olsun, 1 sene cezan doldu diyemi çıktın yoksa mahsumiyetin ıspatlandı diyemi çıktın hocam.SemihGNG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-12-2025, 16:48:11Üyeliği durdurulduDevlet en fazla 1 sene tutuklu yatırabiliyor. 1 sene tutuklu yattım bende mahkeme yüzü görmedimsezgin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-12-2025, 16:48:40Üyeliği durdurulduSağolun hocamBtc_Daddy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-12-2025, 16:49:23Tesadüfen yaşıyoruz, geçmiş olsun. 12 ay özgürlüğün bence karşılığı yoktur ama inşallah misli misli alırsın. İyi bir avukatla hakkını ara hocam.SemihGNG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-12-2025, 16:50:21Yerinizde olsam çılgın bir tazminat davasıyla bu konuyu tekrar masaya alırdım
