Boşu boşuna 1 sene ceza yattım .
75
●9.638
- 11-12-2025, 16:26:21Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Ceza vermediler TCK 154 den mi 158den mi ne yargılandım hırsızlıktan tutuklu yattım 1 sene 1 sene sonunda segbis yoluyla BERAAT VERDİ MAHKEME YÜZÜ GÖRMEDİMNova Digital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-12-2025, 16:27:45görüntülere 1 yıl sonra bakmışlardır.SemihGNG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-12-2025, 16:28:24Üyeliği durdurulduBüyük ihtimalle 🥹omurcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-12-2025, 16:29:15Geçmiş olsun hocam. 1 Yılın sonunda beraat aldıysanız sağlam bi tazminat davası hakkınız var. Maalesef ülkedeki adalet sistemi böyle. Zannediyorum ki artık Türk erkeklerine Askerliğini yaptın mı sorusundan sonra cezaevine girdin mi diye sorulacak. Her zaman derim Allah adliyeye düşmanımı bile düşürmesin.