Geçmiş olsun hocam. 1 Yılın sonunda beraat aldıysanız sağlam bi tazminat davası hakkınız var. Maalesef ülkedeki adalet sistemi böyle. Zannediyorum ki artık Türk erkeklerine Askerliğini yaptın mı sorusundan sonra cezaevine girdin mi diye sorulacak. Her zaman derim Allah adliyeye düşmanımı bile düşürmesin.