Boşu boşuna 1 sene ceza yattım .
75
●9.638
- 11-12-2025, 19:52:43Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.1 milyon lira bile tazminat vermezler maalesef. Çok duydum aynısı başına gelenleri. Hapis yatmayacaksam bir şey diyeceğim: TURKİYEDE ADALET YOK. Yerinizde olsam en kötü ülke bile olsa kaçar giderim. Bu ülkede fakir adami harcarlar
- 11-12-2025, 20:17:32O zaman sıkıntı yok. Zaten şu anki hayatımda mükemmel değil. 4 aylık yeter, kışın kiradan kurtulurum.Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-12-2025, 20:18:46Tabii bulaşıcı hastalıkların (Verem, hiv, hepatit, uyuz...) yaygınlığından bahsetmedim.tosbaga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-12-2025, 20:20:18Ülkeden kaçacak kadar paran varsa gitmesine gerek yok. Zaten parası olsaydı suç islese bile hapis yatmazdı.selamunaleykum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-12-2025, 00:01:14Bu çok rahatsız edici değilmi hergün farklı bir şekilde birşeyler duyuyor yada sizin gibi yaşayanlardan dinliyoruz artık durduk yere cezaevine girecek yada ölecek bir ülkede yaşamak istemiyorum basit bir işe alma mülakatından memurluğa kadar her kolda torpili yolsuzluğu düşünmek istemiyorum hiçbir ürüne gereksiz vergiyle yüklü ödeme yapmak istemiyorum bu kadar zorluk sizcede fazla değilmi basitten detaylı türkiyede yaşanan herşey neden bu kadar zor neden bu kadar çok şey için mücadele etmek zorundayız.