• 11-12-2025, 19:37:12
    #55
    Geçmiş olsun
  • 11-12-2025, 19:52:43
    #56
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    1 milyon lira bile tazminat vermezler maalesef. Çok duydum aynısı başına gelenleri. Hapis yatmayacaksam bir şey diyeceğim: TURKİYEDE ADALET YOK. Yerinizde olsam en kötü ülke bile olsa kaçar giderim. Bu ülkede fakir adami harcarlar
  • 11-12-2025, 20:08:13
    #57
    Umarım maddi olarak hakkınızı alırsınız.
  • 11-12-2025, 20:17:32
    #58
    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yemekler güzel. 72 kişi bir koğuşta kalabileceksen buyur hocam geçici koğuştan başlatalım
    O zaman sıkıntı yok. Zaten şu anki hayatımda mükemmel değil. 4 aylık yeter, kışın kiradan kurtulurum.
  • 11-12-2025, 20:18:46
    #59
    tosbaga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman sıkıntı yok. Zaten şu anki hayatımda mükemmel değil. 4 aylık yeter, kışın kiradan kurtulurum.
    Tabii bulaşıcı hastalıkların (Verem, hiv, hepatit, uyuz...) yaygınlığından bahsetmedim.
  • 11-12-2025, 20:20:18
    #60
    selamunaleykum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 milyon lira bile tazminat vermezler maalesef. Çok duydum aynısı başına gelenleri. Hapis yatmayacaksam bir şey diyeceğim: TURKİYEDE ADALET YOK. Yerinizde olsam en kötü ülke bile olsa kaçar giderim. Bu ülkede fakir adami harcarlar
    Ülkeden kaçacak kadar paran varsa gitmesine gerek yok. Zaten parası olsaydı suç islese bile hapis yatmazdı.
  • 11-12-2025, 20:21:29
    #61
    tosbaga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ülkeden kaçacak kadar paran varsa gitmesine gerek yok. Zaten parası olsaydı suç islese bile hapis yatmazdı.
    O da doğru
  • 11-12-2025, 23:37:27
    #62
    Geçmiş olsun
  • 12-12-2025, 00:01:14
    #63
    Bu çok rahatsız edici değilmi hergün farklı bir şekilde birşeyler duyuyor yada sizin gibi yaşayanlardan dinliyoruz artık durduk yere cezaevine girecek yada ölecek bir ülkede yaşamak istemiyorum basit bir işe alma mülakatından memurluğa kadar her kolda torpili yolsuzluğu düşünmek istemiyorum hiçbir ürüne gereksiz vergiyle yüklü ödeme yapmak istemiyorum bu kadar zorluk sizcede fazla değilmi basitten detaylı türkiyede yaşanan herşey neden bu kadar zor neden bu kadar çok şey için mücadele etmek zorundayız.