Bu çok rahatsız edici değilmi hergün farklı bir şekilde birşeyler duyuyor yada sizin gibi yaşayanlardan dinliyoruz artık durduk yere cezaevine girecek yada ölecek bir ülkede yaşamak istemiyorum basit bir işe alma mülakatından memurluğa kadar her kolda torpili yolsuzluğu düşünmek istemiyorum hiçbir ürüne gereksiz vergiyle yüklü ödeme yapmak istemiyorum bu kadar zorluk sizcede fazla değilmi basitten detaylı türkiyede yaşanan herşey neden bu kadar zor neden bu kadar çok şey için mücadele etmek zorundayız.