1 milyon lira bile tazminat vermezler maalesef. Çok duydum aynısı başına gelenleri. Hapis yatmayacaksam bir şey diyeceğim: TURKİYEDE ADALET YOK. Yerinizde olsam en kötü ülke bile olsa kaçar giderim. Bu ülkede fakir adami harcarlar