sezgin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun, 1 sene cezan doldu diyemi çıktın yoksa mahsumiyetin ıspatlandı diyemi çıktın hocam.
Devlet en fazla 1 sene tutuklu yatırabiliyor. 1 sene tutuklu yattım bende mahkeme yüzü görmedim