Konu
Boşu boşuna 1 sene ceza yattım .
11-12-2025, 16:49:23
#35
sezgin
SemihGNG adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Devlet en fazla 1 sene tutuklu yatırabiliyor. 1 sene tutuklu yattım bende mahkeme yüzü görmedim
Tesadüfen yaşıyoruz, geçmiş olsun. 12 ay özgürlüğün bence karşılığı yoktur ama inşallah misli misli alırsın. İyi bir avukatla hakkını ara hocam.