SemihGNG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Devlet en fazla 1 sene tutuklu yatırabiliyor. 1 sene tutuklu yattım bende mahkeme yüzü görmedim
Tesadüfen yaşıyoruz, geçmiş olsun. 12 ay özgürlüğün bence karşılığı yoktur ama inşallah misli misli alırsın. İyi bir avukatla hakkını ara hocam.