Merhaba cezaevinden yeni çıktım, hiçbir şekilde olayla bir bağlantım yoktu ve hırsızlık olan bir yerden geçmişim diye beni 1 sene boyunca beleşten yatırdılar 2gün oldu çıkalı
. Özgürlük kadar güzel bir şey yok
Geçmiş olsun, 1 sene cezan doldu diyemi çıktın yoksa mahsumiyetin ıspatlandı diyemi çıktın hocam.